imorgon gäller det

Datum: 2012-10-23 Klockan: 18:38:00
nyredigerat ↑

Stannade hemma idag med, hade fortfarande feber. Men eftersom jag ska göra moppeprovet imorgon (!!!!) så åkte jag till mjölby och gjorde faser en sista gång. Gick bättre än någonsin :D
Men imorgon blir det nog skola, orkar verkligen inte vara hemma mer. Nu ska jag fortsätta titta på tv och redigera, hejdåå!!

Postat av: Philip

Hej Lovisa!

Jag tänkte bara fråga om du är intresserad av att få en ny svart Dior eyelinerpenna helt gratis av mig? (Den kostar omkring 250 kr i butik) Det enda jag vill att du gör är att länka till en eller ett par av mina bloggar/hemsidor från ett blogginlägg på din blogg och jag skickar sedan eyelinern med posten till dig. Jag betalar givetvis frakten! Hör av dig till mig på den e-postadress som jag angett i kommentaren om du är intresserad! Tack på förhand! Mvh Philip

2012-10-23 // 20:48:00
URL: http://xn--lnautanskerhet-dibi.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback