portkod 1321

Datum: 2012-11-24 Klockan: 01:49:06

jättebra serie!!! Kollade faktiskt alla avsnitt nyss. Hade bara hört om den innan, men tänkte att det var bäst att titta så jag inte skulle missa något, och det var det verkligen värt :D

Annars har det varit en vanlig dag. Eller, nya tyskalärare, höll på att somna på so:n och jättekort svenska så rätt bra ändå. Efter skolan hade jag flöjtlektion, sen gick jag hem till sanni och sen rep med ungdomsorkestern. Höll på att somna men aja. NU ska jag däremot sova, godnatt! :D
 

Postat av: Pampula

Hej! Jag tycker att du har en jättefint och intressant blog. Jag är från Finnland :)

Svar: men åh tack så mycket!! :D
Lovisa

2012-11-24 // 11:31:04
Postat av: EliseBella

Åh den är så jäkla bra!!

2012-11-26 // 07:27:33
URL: http://elisebella.blogspot.com



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback