hej

Datum: 2012-11-04 Klockan: 20:55:02
okej jag dör. skrev det endast en gång och dom svarade nästan bara på frågor?? OCH så var det första gången dom svarade på något till mig över huvud taget?!!?

 
Haha förresten drömde jag om dom inatt dessutom. Satt på en bänk och tittade på en dykartävling(?) och sen sätter sig edward framför mig. Svårt att förklara det lilla jag kommer ihåg eftersom drömmar är rätt konstiga, men han tog mitt mobilskal och satte det på huvudet så att jag kunde fota. Sen tror jag john kastade iväg det och edward blev jättearg på honom. Och sen vaknade jag nog eftersom jag inte kommer på något mer.

MEN DÖR IALLAFALL förlåt för fangirling men alltså åh

Postat av: M A T I L D A'

Say haiich hahha sååå söta jag dör om det hade varit jag hade jag typ sprungit runt i huset och ba AAAAHHH!!!!!!!!

Svar: åhhhh jag dog, blev helt IIIIIIIH sen!!! :D
Lovisa

2012-11-04 // 21:34:48
URL: http://matildajjansson.webblogg.se



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback