breathe

Datum: 2012-11-22 Klockan: 21:21:45



Photoshoppade lite snabbt nyss eftersom jag har nästan slut på bilder. Skulle satt in månen lite snyggare och gjort träden lite mörkare men äh. Tog bilden på månen hos mormor och morfar, men den lyckades bli jättebrusig så det var ju inte lika kul.

Idag efter en trött dag i skolan (hela klassen halvsov på no:n så det slutade med att vi fick titta på film) följde jag med olivia hem. Åt rostat bröd vid tända ljus (haha lät konstigt men var så) och skrattade en hel del! ♥ Imorgon är denhär veckan slut vilket känns riktigt skönt. Visserligen ska jag genomlida ett rep med ungdomsorkestern innan jag äntligen tar helg, men helt okej ändå. Nu ska jag leta fram kläder, och sen är det ÄNTLIGEN dags att sova!!

Postat av: Oliviaplutteapa

GENOMGLIDA SKA BÅDE DU OCH MADDE GÖRA IMORGON TYDLIGEN HAHA

2012-11-22 // 21:46:50
URL: http://oliiviiaahh.blogg.se



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback