Shoppingsugen? jajjemän!

Datum: 2012-06-19 Klockan: 23:38:45
style by tyra

Ska helt klart bege mig till Linköping någon dag, någon som vill göra mig sällskap? Vill hitta skor och en smal halsring, om jag inte hittar det så beställer jag, letat i månader!
Idag har jag tränat och gjort lite allt möjligt. Fotade iallafall så ska redigera imorgon.

Förresten så var Olivia här igår & i förrgår, skrev ju bara om marknaden i förra inlägget. Vi tittade på film bakade en megagod kladdkaka som tog slut jättesnabbt och gjorde lita allt möjligt, hade jättekul iallafall!♥
Sen igårkväll tittade jag och julia på sagan om ringen, har kanske sett 10 minuter av den förut. VARFÖR HAR JAG INTE SETT DEN FÖRUT FÖÖÖÖÖÖR?????? Ska titta på de andra två någon dag med!
 
 

Postat av: Olivia - naglar, vardag och foto ♥

SÅDÄR JAAAA!!! :DDDD<333

Svar: JAAA MED FELSTAVNINGAR OCH ALLT SÅG JAG NU WEHOOOO :DDDDDD<3333
Lovisa

2012-06-20 // 22:25:16
URL: http://oliiviiaahh.blogg.se
Postat av: Olivia - naglar, vardag och foto ♥

JAG VILL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar: JAG MED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lovisa

2012-06-21 // 17:21:11
URL: http://oliiviiaahh.blogg.se



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback