Obama - What makes you beautiful

Datum: 2012-07-16 Klockan: 22:32:42
 
vad har jag gjort idag? Ingenting. Tänkte gå ut och gå/cykla, men ingen (haha hade bara mamma och julia att välja på....) ville med. Spelat sims. Lagat mat. Försökt dra med pappa till linköping eftersom jag behöver shorts och tusen saker till. fast vädret var ju inget att klaga på, så gick omkring ute en hel del. Spelat flöjt har jag med förresten.

Nu tänkte jag sova, eftersom jag somnat sent i stort sett varenda kväll hittils. 
 

Postat av: Anonym

Vill du ha fler läsare? Va med och tävla i dagens blogg hos mig! Inlägget finns under kategorin Dagens Blogg och Tävlingar. (ber om ursäkt ifall kommentaren dubbelpostats eller fall du inte gillar såna här kommentarer)

2012-07-23 // 23:34:49
URL: http://www.nattstad.se/Miikkah



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback