en bild på mig själv blandannat

Datum: 2012-01-24 Klockan: 20:27:44

börjar inlägget med en bild på mig om ni nu inte fattade det. Fotad i söndags.

Idag = tisdag = skola. Ni ba "NÄHEEEEE wooooooow det visste jag inte, IDAG IGEN?"
Jo så är det faktiskt. Fast rätt lugn dag. Engelska, hemkunskap (lagade fisk. Gillar inte fisk om det inte är lax eller fiskpinnar) och sen var vi i folkets hus, och lyssnade på en som hade varit med om andra världskriget. Faktiskt rätt spännande!

Sen var det flöjtlektion som var flyttad till idag, och när jag kom hem gjorde jag kyckligsallad vilket var rätt så väldigt gott. 

VET NI VAD SOM HÄNDER IMORGON ELLER? TÄNKTE VÄL DET! madde har skrivit så fint om det för det första, för det andra längtar jag! Nu blev dethär rätt långt så ja, nu slutar jag.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback