Linköping med konfan

Datum: 2012-02-28 Klockan: 20:56:07
hittade ÄNTLIGEN tröjan jag letat efter. trodde inte att den skulle finnas i min storlek heller?

Skolan idag bestod av kulturdag. Halvkul men skönt utan lektioner! Efter skolan följde jag med Sanni hem innan vi skulle gå mot stationen. Samlades där och sen åkte alla till linköping, lite kaos haha!
Men vi åt iallafall på burger king, eller invarderade burger king låter mer rätt.

Sen gick jag och Jonna till affärer, eller nej sprang är nog ett bättre ord. Men båda hittade iallafall något på dom 40 minutrarna vi fick!
Sen skulle alla till domkyrkan, alltså den är verkligen stor! När gudstjänsten var slut gick vi ner till stationen, haha ännu mer kaos påväg dit men alla kom ju fram iallafall. Fick vänta 20 minuter extra, i stort sett alla satt ute på samma bänk förutom Jonna och jag som gick in till en egen ;)

Förresten så har maria namnsdag, vilket jag heter i andranamn. GRATTIS TILL ALLA ANDRA MARIOR :D




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback