Gammal bild och sådär halvrolig dag.

Datum: 2012-02-08 Klockan: 18:29:09
så..... ja det är ca 10 års tidskillnad mellan bilderna. likt vavavava? haha nja.

Mej ja hejsanhejsan på er. Har precis ätit upp något godis jag fick innan jul, pluggat lite tyska och sådär.
Haha vet inte alls vad jag ska skriva. Gör inget intressant på dagarna. Är i skolan och kommer hem. ÄTER. Juste mamma hade bakat kakor, det var ju iallafall gott ehehehohohoh :D

Imorgon följer jag iallafall med Olivia hem, var ca evigheter sen känns det som? ♥
Sen musikkåren som då var två evigheter sen. Dom måste sakna mig.
Nej tror jag går och kollar på tv nu. Roligare än att titta på ett opublicerat blogginlägg.

Postat av: Nathalie

sötast i världen JAPP <3

2012-02-08 // 18:34:47
URL: http://nathaliees.webblogg.se/
Postat av: ERIKA JAHONSSON

åh fin du är lovisa

2012-09-22 // 18:18:26



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback