klockor

Datum: 2012-12-12 Klockan: 16:49:51

klockor från ur & penn. har använt min guldiga så mycket, så känns som om det skulle vara kul att ha något att byta med!!! Den första är nog snäppet finare, men den silvriga är jättefin den med!

Nog om klockor. Kom hem för några timmar sen och har så tråkigt. Matte pluggade jag igår och det är den enda läxan vi har, om man ens kan kalla det läxa? Får väl ta och städa eller något (städa = lägga in kläder i garderoben). Eller så bakar jag!!! Julgodis typ, och så kan jag ställa fram tomtar och lyssna på julmusik, perfeeekt. Kanske. Ska leta recept iallafall så får vi se hur detta slutar!



Postat av: beciell

Vill du väldigt enkelt göra en tjej glad så här inpå julen? :) BARA tryck på denna länken, så har du röstat på mitt bidrag (The world of beciell) ALLT du behöver göra är att trycka, sen är det klart, tack så mycket http://cdon.bloggportalen.se/vote?option=22 GOD JUL! (det är en tävling med CDON.com)

2012-12-12 // 23:00:54
URL: http://cdon.bloggportalen.se/vote?option=



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback