promarkers

Datum: 2012-08-08 Klockan: 20:56:02
 
linne - newyorker // ögonbrynspenna - H&M // spegel - lagerhaus // promarkers+block - panduro
 
Har haft en jättebra dag, gått runt och fått ont i fötterna, skrattat, skrattat lite till och så hann jag även med att köpa lite saker. Är redan sjukt taggad på fler promarkers, åh vad kul det var! Har alltid gillat att måla, och äntligen får jag testa något nytt. Så ge mig alla tips ni har för promarkers! 

Postat av: Madeleine Lagneteg

Hejhej måla mig! <---AHHAAHHA XD
Åhh! fiiiiin spegel! Kostade? :O (399kr?)

Svar: DEN KOSTADE 59!!!!!!!!!! hahahaa ska försöka måla dig nu ;)
Lovisa

2012-08-08 // 21:52:23
URL: http://madzaan.blogg.se
Postat av: Ellen

heej :) du måste lägga ut en bild på det du målar!!!
du är grym ;) <3 saknar dig :)

Svar: hihi någongång så ;) saknar dig meeed, och din senaste video var ju jättebraaa! :) <3
Lovisa

2012-08-09 // 21:41:22
URL: http://ellischfrejd.blogg.se



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback