random inlägg barre

Datum: 2011-10-04 Klockan: 20:20:44
nu är jag glad. Först inlägget under dethär, sen väljer spotify "a little piece of heaven", jag inser att jag blev 100 kronor rikare (fick pengar för strumpbyxorna som gick sönder då förra veckan på typ försäkringssaken), Julia köpte en kakburk till, jag vill göra nudlar, hittade äntligen en ny låt til en ny video och jag är på flummhumör.
OCH SÅ SKA STYGNEN BORT PÅ FREDAG!! DÅ FÅR JA SPRINGA NÄSTA VECKA!! vad det kliar.

*snurrar några varv på skrivbordsstolen tills jag blir aldeles för yr*

Har verkligen överenergi. Vill hoppa & springa men nääääää, det får ja ju inte. Inte cykla heller, ILLA.
Äe, nu ska jag väl blogga. Dethär får bli ett eget inlägg. Nu ska jag flumma vidare för mig själv, hej tumblr.
Och hej föressten a7x-kväll. Har inte lyssnat på nåt annat i några timmar. WEHOOOOOOOOO! :D Fast snart väljer väl spotify "elektropop" och jag slänger mig under sängen och rör mig sakta mot datorn för att byta till nightmare AGAIN

hehe Olivia och jag såg lastbil! :D

Postat av: Olivia

hhihi våran FJUTT :DDD<333

2011-10-04 // 21:15:02
URL: http://oliiviiaahh.blogg.se/
Postat av: Lovisa

hihi JAAA!! :DDD<333

2011-10-05 // 09:23:06
URL: http://lllovisaas.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback