poeten i det svarta huset ;)

Datum: 2011-10-11 Klockan: 21:00:01
Har precis pluggat tyska i två timmar. Läst igenom so:n med.
Snart tänkte jag lägga mig och skriva en dikt. Haha poet. Närå, till svenskan. Hade ingen fantasi på lektionen idag..
Ska väl skriva upp saker att packa till daladubbeln med, åker på fredag, konfaläsning på torsdag så bara imorgon kvar egentligen. 

HAHAHAHAHA ALLA LAMPOR I HELA HUSET SLOCKNADE NYSS MEN INTERNET FUNGERAR?! #win

så illa.. Tillochmed datorn slutade ladda!
mina händer luktar hemkunskap. vi gjorde lasagne föressten. lasagnebuffé. Axel & jag gjorde vegetarisk. den va inte god.. Men jag gillar faktiskt inte lasagne så mycket, men det är ändå gott ;)

äh nu får det räcka, hejdå! :D

yesterday <3

Postat av: Olivia

kuuul vi hade igår :DDDDD loveuuu most bästaste!!!! <333333333

2011-10-11 // 21:47:43
URL: http://oliiviiaahh.blogg.se/
Postat av: Lovisa

jaaaaaaaaaa såklart!! :DDDDD nej du är bäst, älskar dig meeer!!!! <333333333

2011-10-12 // 16:31:49
URL: http://lllovisaas.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback