onda benet onda huvudet jag är trött godnatt hejdå

Datum: 2011-10-26 Klockan: 21:10:15
Nu är jag SÅ TRÖÖTT!!
Skolan va som vanligt, engelskaprovet gick bra.
Efter skolan drog madde, jag och olivia till tranås & cheap mondays lagerutförsäljning. Hittde två linnen och en tröja! :D
Sen blev jag avsläppt i boxholm, både mamma och jag hade trott att biblioteket var öppet, men tydligen inte.
Skulle till folkets hus kvart över 5, klockan va typ halv 4. Satte mig och kollade facebook, twitter & wordfeud, smsade lite, köpte choklad, och smsade lite till, och FRÖÖÖÖÖS.
Jättekul..
Sen blev klockan 5, och jag började gå mot folkets hus. Konsert nämligen!
Spelade igenom alla låtar, sen satt jag och pratade med maja innan det började. Lyssnade lite, sen va det våran tur, sen va det slut. Tog typ en halvtimme, brukar hålla på i en timme :o

H&M-paketet hade kommit när jag kom hem, tshirtarna va jättefina, mej tröjan va lite för liten, asliten i storleken, så den fick julia! nu ska jag duscha och sen sova. GODNATT


Postat av: josefine

Vill du vinna en avancerad, supervälgjord bloggdesign, kika in här: http://fantasias.blogg.se/2011/october/utlottning-av-min-gamla-blogdesign.html :)

2011-10-27 // 16:41:02
URL: http://fantasias.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback