HÖSTLOV!

Datum: 2011-10-28 Klockan: 22:34:20
Dagen började med att väckarklockan ringde 5:40. insåg 6:35 att jag borde gå upp..
Fick bli idrottskläder direkt på morgonen, orkade inte ta på mig jeans, ville ju bara ha myskläder eftersom jag va så trött! ;)
Cyklade till bussen, och dagen i skolan började med idrott. Vi värmde upp, gjorde såndär styrketräningsgörs (situps, armhävningar, upphopp och mer) men kunde brara göra ungefär hälften eftersom mina knän inte vill va med -.-
Istället gick/sprang Ellen & jag en bit, pratade mest men ändå! ;)

Efter skolan fick vi papper till utvecklingssamtalen där varje lärare skriver vad dom tycker. Så slutade lite senare, gick och hämtade tvärflöjten hos mamma som va på jobbet, och sen vidare till lektionen. Fick reda på att dom tycker att jag ska vara med i musikkåren! woah sista målet nått ju, för flera år sen va det ju ungdomsorkestern jag ville till, och där började jag ju för några år sen! :)

Sen tillbaka till mamma, åt, och spelade spel på hennes dator på jobbet innan jag skulle till sista repet med orkestern innan lovet!
Nu är jag hos Olivia, ska sova här med :DD<3




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback