IT'S FRIDAYYYYYY

Datum: 2011-11-18 Klockan: 21:10:24
Ska snart gå er och äta tacos. Sen tänker jag se på Eclipse med mina underbara högtalare.
HAHAHAH detdär lät väldigt foreveralone, men ja.
Chipsen får med va med.

Dagen började med att jag & Johanna tog en rätt lång springrunda, tog ca 20 minuter, så vi är nööööjda!
Sen flöt dagen på, pannkakor till mat. MED GRÄDDE. Faktiskt asgott, men fick ont i magen av grädden ;)

När vi slutede hängde jag med Sanni & Olivia hem till Sanni, åt och lite. Sen gick jag mot folkets hus, flöjtlektion. Sen vårdcentralen, ärret såg jättefint ut, så nästa vecka får jag vara med på badet!
Sen orkesterrep, gick bra som vanligt. 



ja somsagt min mobilkamera suger. var glada att jag byter till x10 mini pro igen, eftersom x8 blivit lika dålig. Hehe byter hela tiden känns det som.

Postat av: Olivia

YEEAAAAH BAAAAD :DDD<333

2011-11-18 // 23:10:05
URL: http://oliiviiaahh.blogg.se/
Postat av: Lovisa

YEEEES :DDD<333

2011-11-19 // 10:36:45
URL: http://lllovisaas.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback