ett riktigt roligt inlägg eller inte.

Datum: 2011-11-23 Klockan: 20:51:53
Dagen gick som vanligt. Matteprov. Svårare än vanligt, men glad att jag fattade, eller tror att jag fattade. Eller TYCKER att jag fattade. FÅRSEEEE hur det går!
Fick sluta ca 20 minuter tidigare, sen kom mamma och så åkte vi till Linköping.
Skulle hittat blåa jeans, letar som förut efter en stickad tröja, som går att ha skjorta under.
Men hittade svarta jeans & topplack som var slut hemma istället.

Imorgon ska jag hem, äta, ut och springa och sen mot boxholm för rep med musikkåren. Missar konfan. Hatar att missa saker. ÄÄÄH sista gången innan jul repet påverkar eftersom torsdagar byts mot måndagar på konfan.
Nu ska jag spela tvärflöjt, duscha, och läsa frida. ÅÅHHHHH vilket roligt inlägg det blev.
PRIS TILL DEN SOM DEN SOM LÄSTE HELA.

alltså en juice på mcdonals idag?
SNÄLLT..

....kul att jag inte hittar någon mer kul bild.





Postat av: Amelia ♥

Pris till mig, jag läste hela! :D wiho

2011-11-24 // 08:09:15
URL: http://ameliaharrysson.blogg.se/
Postat av: Ellen <3

haha bara i norge :D wiioo heja norge!!!! ps. vi får åka till norge och panta den, så vi får 1 krona!! XD

2011-11-25 // 17:18:10
URL: http://ellischfrejd.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback