ToRsDaG

Datum: 2011-05-26 Klockan: 20:50:37
hejsan!
har precis gjort tyskan, sitter och chattar nu. ska snart bege mig mot duschen och sen till datorn för att kolla klart på eclipse. kommer bli lätt, med min dåliga kvällhumor, jag lovar, allt kommer va överroligt xD
imorn är de spelning, sen ska jag sova hos bästavän :D
på lördag hänger jag med henne till mjölby på morgonen, hon ska dansaaa ;)

hahah, värsta humorn idag på tekniken, sanni och jag har startat sladdcuttarfirma. ska ta koppartråd inatt och sen sälja jättedyrt, mohahhahah! vi är typ världens bästa sladdcuttare, vi gjorde en egen sladd idag (a)
fast daniel fatta inte våran humor, så olivia får göra dräkterna ist ;)

noep, nu blire duschen för min del!
twitter i högra hörnet högst upp i menyn, man borde kunna gå in på min profil om man inte har med, uppdaterar när ja kan nuförtiden ;)

blir inga bra bilder juuuu, tog sista...

Postat av: Olivia

kuuul ska vi ha :D<333

2011-05-26 // 21:52:32
URL: http://oliiviiaahh.blogg.se/
Postat av: Lovisa

såklaaart!! :D<333

2011-05-27 // 08:07:10
URL: http://lllovisaas.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback