Gästbloggar (a)

Datum: 2011-05-08 Klockan: 11:43:25
Hejhej Olivia här! ;)

Rättså najs väder ute, men blåååser ju :P Och jag målar naglarna ;) Ska ha släktkalas sen för brorsan fyller 17 år :P
Men nog mig...

Nu ska jag berätta lite om den här underbara, saknade tjejen, som just nu är i Stockholm och tävlar:

Lovisa Maria Knutsson - bästaste ever!<3

(Vi harsamma mellannamn hihi^^) 
Hon har den knäppaste och roligaste humorn jag vet, hon är också den snällaste omtänksammaste, snällaste, den som förstår mig, knäppa lilla mig... haha, men det är rättså fantastiskt att hon väljer att vara med mig, för hon är bara så mycket bättre än så.
Men vi har alltid superdumperkul tillsammans och jag vet inte vad jag skulle ta mig till utan henne, min bästavän.

Vi träffades första gången för nästan ett år sen, när vi träffade de nya klasserna som vi skulle ha i 7:an.
Det var en liten tipsprommenad, och en lärare bestämde att hon och jag skulle gå tillsammans, och det är jag väldigt tacksam över. För vi började prata, och fortsatte på msn och sms senare på sommaren, i juli.
Den 27 augusti var jag hos henne för första gången, och det blev VI direkt. Dagen efter kom hon till mig och sov här.

Och vi har sjuuukt många underbara, galna, roliga, speciella minnen tillsammans, och fler ska det bli!
- När hon sov här senast och vi skulle äta ostbollar, och blötsligt låg vi på golvet och spelade piano, och när vi skulle hämta dricka och vi... jaaa, nånting, hittade apor i hennes skägg ;D
- Rapparen, sovaren, omböbleraren, huvudmassörerna, skumgubben, magvisaren, pluttianen, palmen, pluttianen, piraten m.m.
- "Vad är det som sniffar härbakom?" "Ska vi diska stekpannan?" "Pussen fiskade mig" "Låtsas att du är normal"
Ojj vad långt det blev, men om jag skulle fortsätta så skulle det bli hur långt som helst (a)

Älskar min bästavän mest i hela världen och det finns ingen bättre än henne, min bättre halva, siamestvilling, LOLLEVER, lollan och olle forever and ever!! Hand i hand.. (L)




Postat av: Lovisa

åh bästaste va gullig du är!!!! <333

vi föralltid, du är verkligen den bästaste bästavännen som någonson funnits!:DD<333

älskar dej mer än vad det går, minnena med dig är bäst!!<333333

2011-05-08 // 20:04:11
URL: http://lllovisaas.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback