sommardag med bästavän <3

Datum: 2011-06-26 Klockan: 21:20:11
Hejsan!
är hos olivia nu, ska snart se på film  :D<3
innan va vi hos mej, cyklade/va ute/ fotade/ flummade och lite till.
och jag fick värsta utslagen på armarna av solen.. usch!
sen åkte vi hem till henne, va och badade i timmerö förut. rätt kallt ;)
nyss åt vi jordubbar och grädde, gottttiiiii! :D
imorgon får vi se vad vi hittar på!

haha imorse innan hon kom låg ja i sängen med datorn i knät, och så smsade hon går det bra om jag kommer 20 över, halv? och ska jag va med alien?
haha xDD men då va klockan prick, fast ja låg kvar ett tag till, haha, 10 över började ja klä på mej. så skulle jag äta med x) men konstigt nog hann jag sitta ute på trappen att tag med? :o

Image and video hosting by TinyPic


Postat av: Olivia

vi hare BÄST :D:D<333

2011-06-26 // 22:10:48
URL: http://oliiviiaahh.blogg.se/
Postat av: Lovisa

SÅKLART! :D:D<333

2011-06-27 // 00:09:03
URL: http://lllovisaas.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback