hejhej måndag

Datum: 2011-06-13 Klockan: 20:27:45
hejsan! :D
har inte hunit blogga på flera dagar, mobilbloggade, fast det kom inte fram? :o
men i lördags va jag med olivia mm i stockholm, hade jättekul! :D<3
och igår chillade jag, och började packa lite smått.
idag har väl inte hänt så mycket, kollade klart på filmen på svenskan. fast den slutade inte som ja ville.. ;)
sist måndagen som 7b, haha ;)
snart borde jag väl ta och plugga.. svenskaprov imorgon :o
hade matteprov idag föressten, gick väl bra, fast det va svårare än vanligt..
haha föressten, tycker det är tråkigt att inte kunna köpa skolavslutningsklänning, det är ju såååå snyggt med svart kjol och grön skjorta.. eller inte.
men det är som det är, nästa år tror ja iaf! :D

nu ska ja kolla bloglovin', över 100 inlägg.. tänk då vad det kommer va när ja kommer hem från litauen.. :o
och när jag är där, kommer sakna bästavän så sjukt myckeee.. :(<3

öäp, ska fortsätta att va social på msn nu, ;)



påväg hem.. ;)

 


Postat av: Olivia

och jaaag kommer sakna dig massssor! :o <333

2011-06-13 // 21:48:53
URL: http://oliiviiaahh.blogg.se/
Postat av: Lovisa

awwww jag kommer döö innan ja kommer hem eller nåååt! :o <333

2011-06-14 // 09:13:31
URL: http://lllovisaas.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback