midsommarafton!

Datum: 2011-06-24 Klockan: 23:01:36
hejhej!

midsommar idagdå.
imose åkte vi till sya för att kolla när dom åkte skidor, mina kusiner åkte.
tog rätt mycket bilder, men dom laddar jag inte upp idag! ;)
sen åkte vi och handlade på citygross, köpte 2 filmer, i rymden finns inga känslor, och en sällskapsresan.
så ska väl kolla på de med snart ;)
påväg hem åt vi på burgerking, gottiii!

när vi kom hem spelade jag tvärflöjt ett tag, och de märks att min börjar bli sliten nu, även om den nyss är lagad och sånt.. men jag har ju haft den i lite mer än 4 år, den är ju inte som ny i all evighet!

haha, letar efter en notbok, med låtar från pirates of the caribbean. eller vet att den finns, ska bara hitta den på nån svensk sida med ;)
för man kan kolla på typ 2 sidor ur den, har spelat, och det är inte för svårt, bra noter och framförallt riktigt bra låtar (a)

haha, lite sidospår där.. x)
menmen.
sen åt vi jordgubbar och grädde, så gooooott! :D
resten av eftermiddagen har ja rensa bilder/spelat tvärflöjt & xbox och chillat.

look of the day



Postat av: Olivia

haha i rymden finns inga känsloooor :D:D:D<333

2011-06-25 // 13:53:52
URL: http://oliiviiaahh.blogg.se/
Postat av: Lovisa

haha gillaaaa :D:D:D<333

2011-06-25 // 14:02:19
URL: http://lllovisaas.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback