Fredag ♥

Datum: 2011-06-10 Klockan: 21:01:59
hejsan!
Olivia duschar nu, och ja passade på att blogga lite undertiden.. (a)<3
idag i skolan hade vi först svenska, kollade på filmen, troja. tycker den är rätt bra! fast en av dom jag tyckte skulle vinna kriget dog, olivia och jag vart ledsna dååå ;)
haha, nedå, men hans bror finns kvar ;)
på no:n hade vi läxförhör, dom enklaste frågorna på kapitlet. gick rätt bra tror ja, va ju inte så svårt!
madde och jag redovisade våran "resa" på tyskan, och vi är tydligen duktiga på att göra powerpoints.. (a)
matten va bara genomgång, tycker inte det är så kul ;p
till mat fick vi tacos, de gillar jaaag, gotti!
sen hade vi so-prov, gick bättre än vad jag trodde, lättare än vad jag trodde med! :D
och föressten va det sista fredagen i 7an, sista "fredagsmyset" i 7an, igår va det sista bilden och tekniken i 7an, nu är det snart slut! ;D fast.. det va sista fredagen som 7B.. :(

vi fick ju sluta lite mer än 40 minuter tidigare, och innan jag skulle gå ner och spela va jag med bästavän ett tag, satt vid datorn, åt kladdkaka och flummade ;)
när vi övade i orkestern fick vi "sluta" typ 20 minuter försent, men det va för att vi skulle prata om litauenresan. åker ju på torsdag!! :D

imorgon ska vi till stockholm, olivia ska till en fotostudio, jag ska kollaa (a) och så ska vi shoppa meeed :D<3

näop, nu ska ja checka bloggar ;)


haha, har inte sett flera av bilderna hon har på oss, eller glömt dom iaf.. x)<3




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback