dagen innan skolavslutningen

Datum: 2011-06-15 Klockan: 17:19:32
hejhej!
aoo, imorgon är de skolavslutning.
vad snabbt de gåått?! :o
då ska jag iaf marcha dit med orkestern, säkert träffa klassen lite, hoppas jag, innan vi åker till litauen!
om typ 20 minuter åker vi med resväskorna till boxholm och köper godis till bussen.
både roligt och inte att åka, får ju komma iväg långt, men kommer sakna alla här hemma!
så kommer ju inte blogga ända tills på tisdag, men ska kanske göra några tidsinställda, så de händer nåt!

dagen har varit chill, hade ju inte med nåt.
först körde vi musiktävling, sen städade vi skåpen. vad mycket papper man slängde! :o
sen bakade vi tårtor, goooott!
fast vi hann inte äta så långsamt, vi skulle kolla på niornas maskerad.
när vi hade kollat på den städade vi i klassrummet, och sen pratade typ ;)
till mat va de pannkakor och glass, glassen va äcklig, och fick ont i magen av det jag åt av den med..
efter maten kollade alla på nät niorna spelade fotboll mot lärarna, de va kallt, och inte skönt att sitta på marken ;)



Postat av: Madde

kollade du på nätet? jag kollade på spelarna!

2011-06-15 // 21:52:44



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback