dag med bästavän!

Datum: 2011-07-29 Klockan: 22:29:11
Hejsan!
Olivia kunde få skjuts hit, så hon kom vid 11 nångång ;p<3
Va ute ett tag, sen gick vi in. Skrev blandannat med vänsterhanden.. x)
Vi var ju själva hemma, så vi lagade mat och sånt. Gick väl rätt bra!
Se gjorde vi lite allt möjligt, gosa med katterna, flummade, spelade in videor, ja allt möjligt!
Nu har jag redigerat ännu en film, så laddar upp den. Kollar på tv och irriterar mig på att min rygg svider av att jag vart i solen. JAG HADE TRÖJA JU! Ouuuch..

haha jag gick och bara "OOOOH EN FYRKLÖVER!" sen ville Olivia med ha, och det vart likadant för henne, dom bara va där framför fötterna?! :o

Påväg till marknaden igåååår ;)

Båda bilderna är snoade av Olivia ;p

Postat av: Olivia

Superduper kul dag, OCH vecka, I Löve bästavän! :DDD<333

2011-07-29 // 23:03:38
URL: http://oliiviiaahh.blogg.se/
Postat av: Lovisa

SÅKLART på båda tvåååå!! :D Aj Löve min bästavän too :DDD<333

2011-07-29 // 23:12:36
URL: http://lllovisaas.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback