dagen ;)

Datum: 2011-01-11 Klockan: 19:10:52
Skola nu igen då.. ;)
började med syslöjd, vi ska sy mysbyxor, fick den färgen på tyget ja ville ha, brabra (y) ;)
sen svenska, skulle typ göra nåt om sagor, och fick årets första läxa, inte braa.
Tyska efter det, repeterade massor typ hela lektionen, fast ingen läxa iaf!
maat, lasagne, inte min favoritmat precis..  ;)

Engelska, Olivia och jag kunde inte koncentrera oss i slutet, vi ville sluta, och vi visste inte när, och så orkade vi inte läsa något vi skulle läsa innan uppgifter, för vi hade gjort tvärtom.. ;)
NO, Olivia och ja pratade om kattslickat hår, hehe ;)
har ju precis målat naglarna, och ska försöka slå mej själv på icy tower, inte för att jag vet hur det kommer gå, men ändå.
och så hade vi bara raster som var längre än 20 minuter idag, så chill! :D

Postat av: Olivia

haha vi är bäääst på o koncentrera oss ;D<333

fiint med kattslickat hår, elr nt.. haha :D<333

söt du är min pepparkaka :))<333

2011-01-11 // 21:29:44
URL: http://oliiviiaahh.blogg.se/
Postat av: Lovisa

haha, alltid ;D <333

javisst, naaaaeeee, haha :D <333

tack, men duu :)) <333

2011-01-12 // 15:13:14
URL: http://lllovisaas.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback