1- Det här är jag rädd för

Datum: 2011-01-15 Klockan: 20:16:36
Vad jag är rädd för..
Gamla svartvita tavlor
Mormor och morfar har en på morfars farfar i ett rum, och varken mamma eller jag gillar den tavlan. Och en annan gång vände jag på några när jag skulle sova, tycker dom där lite obehagliga. Inte alla, men många.
Åska
Har nog alltid varit rädd för det, fast det har börjat gå över nu faktiskt. På somrarna brukar jag inte vilja gå iväg så jättelångt om jag vet att det kommer bli åska, om det tex står det på vädret, eller om det är kvavt ute.
Fast om den är långt borta och man bara hör lite muller är det lite mysigt, men om det är nära och det blixtrar och mullrar jättehögt gillar jag INTE det.
Ormar
Har nog alltid vart rädd för dom, fast en gång överreagerade jag nog när jag såg en död pytteliten huggorm,fast det var några år sen ;)
Nej, men jag tycker dom är rätt obehagliga.

det var nog det.
skrev bara saker som alla kanske inte vet, dom flesta är väl rädda för att någon nära ska dö, mördare och sådana saker, vilket jag med är, fast det kan man nog räkna ut ;))




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback