TISDAG

Datum: 2011-12-06 Klockan: 20:54:04
åkte till bästavän imorse, och gick med henne till skolan istället för bussen. Mamma jobbar ju liksom i boxholm :)
Följde även med henne hem innan konfan! <3

I skolan idag har det inte hänt jättemycket, lagat julbord på hemkunskapen iallafall. Vart gott, jag gjorde ägghalvor, eller aaaaa, ägghalvor&bröd med Ellen, fast vi delade upp det lite ;)
Äckligt att skala massor räkor och jobbigt att skala massor ägg. Men det vart nog gott iallafall!

Sen va jag ju med Olivia, och vid halv 5 gick jag mot församlingshemmet. Vi gjorde julkort, bakade pepparkakor och körde maffia!

wowfunniestposts:  FOLLOW Wow Funniest Posts
okej bild från min tumblr, uppladdningssaken segar så orkar inte

Postat av: M*

- HAHA!

2011-12-07 // 19:12:44
URL: http://ILROMANISTA.SE



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback