såhär shoppar man i en timme om man är jag

Datum: 2011-08-12 Klockan: 22:22:21
Hej!
Imorse gick jag upp vid typ 8, åt, fixade mej, och sen åkte vi med pappa till Linköping. Han skulle va där typ 20 i 10, så vi gick på ica maxi ett tag innan. Sen när ikano öppnade gick jag direkt till gina, men hittade ingenting faktiskt. Eller jo, en sjukt snygg stickad tröja! Nästa gång har jag lovat mej själv nu i efterhand ;) 

Sen till h&m, men ingenting där heller :o Fast har ju skickat efter lite, så tänkte det får räcka sålänge.
Vidare till Åhlens, bland det första jag såg va ta 3 betala för 2, vid dependnagellacken. Haha behövde bara svart, men hittade 2 till, haha ;)
Tänkte att jag går till övervåningen och ser om det finns nåt bra, och såklart ser jag "planetjedward" det första jag gör typ. Hahahaha jag dör de va så SJUKT svårt att inte hoppa fram och plocka ner den, och skrika WEHOOOOO eller nåt, fast de gjorde jag innombords, de kan jag lova! Och när jag betalde kände jag bara OH YES DEN ÄR MIIIIIN, haha värsta glad (a)

Sen va det ungefär 20 minuter kvar innan pappa va klar, så gick till bikbok, såg nästan värdens finaste tröja som jag inte hittar på internet ;) Men den kostade 199:-, och hann inte riktigt prova ordentligt, och jag HAR ju skickat efter.. ;) Hann till Lindex, Julia ringde, min mobil stängde av sig stället för att svara, hon ringde igen, jag råkade få på högtalaren, jag la på, hon ringde, jag gick till bilen. Vi åkte mot citygross, pappa skulle kolla team sportia, jag kollade fashion outlet. Jag gick förbi reasakerna påväg mot annat och där hängde ett linne, sjukt snyggt. Jag bara WOOOOOOW!! Sen förbi drive in:en (? xD), hem och äta, bli mätt, sova middag, nävars.






Postat av: Olivia

duktigt att shoppa så snabbt, och ja kan föreställa mig hur du skulle reagerat om det inte varit folk runtomkring hahahh :D<333

och jaa du har faktiskt skickat efter ;D fast den va fin ändå (a)<333

2011-08-12 // 22:37:38
URL: http://oliiviiaahh.blogg.se/
Postat av: Lovisa

hihi ja (a) hahahahahah ja, jag skulle bara ja, vart galen typ :D<333

haha ja ;D jaaa (a)<333

2011-08-12 // 22:43:08
URL: http://lllovisaas.blogg.se/
Postat av: MalinWallin

Väldigt fin blogg du har! :)



allt bra ? :D

2011-08-12 // 23:03:47
URL: http://malinwallin.myshowroom.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback