Lite random från idag

Datum: 2011-08-03 Klockan: 22:28:36
Hellooouu igen!
Haha skriver ett inlägg till om dagen, blir liiite långt annars.. ;)
Precis när dom hade åkt sa mamma "ska du hänga med mej och julia sen till skänninge, igen?", och hahaha, klart jag gjorde de.. (a)
Åt, läste lite frida, LÄSTE ATT DET BLIR POSTER OCH INTERVJU MED JEDWARD I NÄSTA NUMMER :D, bytte tröja, smakade en godis, betraktede mina nya nagellack och bytte väska. Sen va ja redo att åka igen. Åkte, kom fram, mamma hittade vykort, jag hitta ett. Med ett får på. Så det köpte hon, FÅRse vem som FÅR det! :D

Mamma hittade påsar, jag bestämde att vi skulle ha lila, (haha jag valde rosa för några år sen), gick liite, köpte lite mer godis. Sen va vi så gott som klara, köpte lite mat med innan vi åkte hem. 
Nu sitter jag ju här, läste att jedward ska ha turné i sverige i oktober! Hoppas bara det är sant, isåfall, asdfghjklölkjrefghhjklk WEHOO!! :D

Nu blir det film, godis och cola. Tror och hoppas jag. Ska bara duscha med ;)

mycket fint bästavän. MYCKET fint! :D♥

Postat av: Olivia

HAHAH fin bild bästavän ;D<333 BÄÄÄ!! (a)

2011-08-04 // 00:14:00
URL: http://oliiviiaahh.blogg.se/
Postat av: Lovisa

HAHAHA såklaaart! ;D<333 haha, bäää! :D

2011-08-04 // 00:17:30
URL: http://lllovisaas.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback