homee

Datum: 2011-04-12 Klockan: 19:47:14
hejsan!
kom nyss hem från träningen, 4-kilometersbana, fast de skulle varit tre ;)
och ja badade nästan i ett kärr med :o
imorn är de träning igen, fast vanlig med klubben, dethär va en annan, inte ungdomsträning.
kort skoldag imorn med, har ju bara tyska efter maten på onsdagar, och de gillas! :D
snart ska ja ner och äta, sen duscha.
efter det så lägger ja väl mig i sängen och smsar ;)


haha, från no:n idag:
fint jao.

olivia hade min dator, fint.. xD <3


& lite fina bilder som jag hittade, hade ju tråkigt.. ;)
mästerkatten i stövlar, i shrek, så sööööööt! (a)


& ja nuu
fortfarande träningskläder,

Postat av: Olivia

hahahha fiiina bilder ;DDD<333

stolt över min... xD<333

sötobästavän (L)

2011-04-12 // 21:25:29
URL: http://oliiviiaahh.blogg.se/
Postat av: Lovisa

hahahaha, jaaaa ;DDD <333

de förstår ja!... xD<333

dukanvaaaaa! (LL)

2011-04-12 // 21:27:00
URL: http://lllovisaas.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback